Follow Marketing Screenshots
Follow Marketing - Holding Vállalatirányítási Rendszer
Marketing Ügynökség
Bevezetés alatt

Follow Marketing Kft.

Follow Marketing - Holding Vállalatirányítási Rendszer

Online marketing ügynökség, 30 fős csapat, 120 ügyfél

8 hónap
Fejlesztési idő
2 hónap helyett - 5× funkcionalitás 4× időráfordítással
17M Ft
Befektetés
vs 6M Ft/év MiniCRM
2x
Ügyfél életciklus érték
Élettartam növekedés
1 rendszer
10 helyett
Teljes vállalatirányítás

Probléma

MiniCRM és munkafolyamatok problémái: MiniCRM magas havidíjak mellett működött. Salesre megfelelő rendszer volt, de projektmenedzsmentre nem alkalmas
Ha egy munkatárs felmondott, az új belépő nagyon nehezen tudta átvenni a feladatokat, mert: Trello, Google Drive, E-mailek, CRM → minden szétszórtan, több rendszerben volt
Ügyfélkommunikáció kihívásai: Az ügyfelek az eredményekkel elégedettek voltak, a kapcsolattartással viszont nem
Nem látták át, hogy: hol tart a projekt, mik a következő lépések, milyen státuszban van a folyamat
Egy marketingügynökségnél – főleg induló cégeknél – az eredmények nem jönnek azonnal: több hónap, mire megtérül a befektetés
A nem megfelelő kommunikáció miatt az ügyfelek elvesztették a kezdeti lelkesedést, ezért gyakran már az első hónapokban felmondták az együttműködést
Kontrolling és teljesítménymérés problémái: Pontosan leosztották, hogy egy adott szolgáltatás hány munkaórát igényel. A MiniCRM azonban nem tudta követni ezeket az órákat. Nem volt pontos kimutatás arról, hogy: a munkatársak mennyire hatékonyak, mennyi idő megy el egy-egy feladatra

Megoldás & A fordulat

A csapattal átnéztük a belső problémákat, majd 10–15 ügyfél mintát elemeztünk (nehéz, semleges, jó együttműködésű), hogy pontosan értsük az ügyféltípusok kihívásait. Az Örs-szel való 2 éves előzetes együttműködés és a Copee készítése során szerzett tapasztalat segítette a fejlesztést.

A kutatás után azonnal elindult a fejlesztés: cél a projektmenedzsment folyamatok mérhetővé és átláthatóvá tétele, valamint az ügyfelek számára egyértelmű státuszkommunikáció biztosítása. A fejlesztés gyorsan haladt az előzetes cég- és folyamatismeret miatt, majd félúton egy kulcsmeeting új irányt adott a projektnek.

A fordulat

Örs holding struktúrát szeretne építeni - a szoftvernek skálázhatónak kell lennie.

A szoftvernek képesnek kell lennie több cég kezelésére dinamikusan, az adatok elkülönítésére, és átlátható céges struktúra biztosítására.

5 különböző szoftver 1 rendszerben

1. Rendszergazda modul

Cégek hozzáadása, Ügyvezetők hozzárendelése

2. Ügyvezetői portál

Szolgáltatások, ügyfelek, csapattagok felvitele, Fizetések kezelése, Project managerek kiosztása ügyfelekhez

3. Project Manager portál

Ügyfelek felvétele és meghívása, Folyamatok és státuszok kommunikálása, Feladatok kiosztása ügyfélnek, Beépített chat a kommunikációhoz

4. Ügyfélportál

Anyagok megtekintése, elfogadása, véleményezése vagy elutasítása, Saját kimutatások és projektstátuszok megtekintése

5. Tulajdonosi portál

Cégek teljesítményének áttekintése, Beavatkozási pontok azonosítása

Overdelivery Bonus

Mivel nálunk szerződésbe foglalt alapelv az overdelivery, azaz hogy többet szolgáltatunk mint amiben megegyeztünk - Örsék a sokkal hatékonyabb, visszakövethető, órákra lebontható elszámolhatóság érdekében egy beépített időkövető funkciót kaptak ajándékba.

Eredmények

Fejlesztés: 2 hónap helyett 8 hónap, 17 millió Ft, 5× funkcionalitás 4× időráfordítással
Ügyfél- és cégeredmények: 2× ügyfél életciklus érték, egyetlen teljes körű vállalatirányítási rendszer, adatvezérelt működés és pontos elszámoltathatóság
Dokumentáció és átláthatóság: hollisztikus ügyfélnézet, pontos szolgáltatáskövetés, jogilag helytálló dokumentáció lehetősége
Extra funkciók: beépített időkövető a hatékony elszámoltathatóságért, overdelivery – mindig többet nyújtanak, mint a szerződésben szerepel

Ügyfél véleménye

"

Ramzval rég óta ismertük egymást így a bizalom már adott volt, tudtam hogy amit mond az úgy is lesz, viszont a végső eredményekkel nem számoltam, mert a fejemben sosem tudtam elképzelni azt hogy egy ilyet létre lehet hozni AI-támogatott hybrid fejlesztéssel (AI + Senior fejlesztők). Startnál csak egy portált határoztunk meg amire szükségünk lenne, de közben láttam hogy milyen tempóban fejlődik ez az egész, és elgondolkodtam, hogy nekem megéri e a 6 millió forint/éves MiniCrm előfizetésem, ha ebből az árból kevsebb mint 1 év alatt egy teljesen rám szabott rendszert kapok, ami akár a Holdingomat is teljeskörűen ki tudja szolgálni, emiatt váltottunk projekt közben ami szerencsére zökkenőmentesen elvárásunkat felülmúlva teljesült.

Baranyai Örs
Társalapító és Ügyvezető igazgató, Follow Marketing Kft.

Projektkép

Follow Marketing Ügyvezető Portál - Szolgáltatások kezelése, óradíjak, profit potenciál és kapacitás áttekintése
Ügyvezető Portál
Follow Marketing Ügyfélportál - Anyagok kezelése, kampányok, grafikák, videók és weboldal projektek
Ügyfélportál
Follow Marketing Project Manager Portál - Projektek kezelése, időkövetés, ügyfelek és feladatok
Project Manager Portál

Tanulságok

Holding struktúrák 5 cég összevonása egy rendszerbe lehetséges és skálázható
Piackutatás során strukturált ügyfélinterjúk: 3 pesszimista, 3 semleges, 3 optimista ügyfél → pontosabb eredmények
Korai interjúalanyok bevonása gyors visszajelzéseket ad, melyek alapján a maradék ügyfelek is elégedetten használják a rendszert
Marketing ÜgynökségHolding RendszerProject ManagementCRM RendszerAI-támogatott5 PortálTime TrackingCustom Development

Szeretnél hasonló eredményeket?

Építsünk együtt egy prémium rendszert, amely megkülönbözteti vállalkozásodat a piacon

Kapcsolatfelvétel