VIP Portal Insights

Összegyűjtöttük az eddigi interjúink legfontosabb pontjait cégvezetőktől, munkatársaktól és ügyfelektől, és megvizsgáltuk, hogyan oldja meg ezeket a kihívásokat a VIP Portal

A láthatatlan ügyfélvesztés: Miért mondanak fel az első 90 napban? - VIP Portal Blog
8 perc
2024. március 15.
VIP Portal Team

A láthatatlan ügyfélvesztés: Miért mondanak fel az első 90 napban?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam quis nostrud.

Tovább olvasom
Hogyan változtatja meg az AI a prémium szoftverfejlesztést? - VIP Portal Blog
6 perc
2024. március 12.
VIP Portal Team

Hogyan változtatja meg az AI a prémium szoftverfejlesztést?

Az AI-támogatott fejlesztés forradalmasítja a prémium szoftverek készítését. Ebben a cikkben megmutatjuk, hogyan használjuk a mesterséges intelligenciát.

Tovább olvasom
Miért bukik el 90% a digitalizációs projekteknél? - VIP Portal Blog
7 perc
2024. március 8.
VIP Portal Team

Miért bukik el 90% a digitalizációs projekteknél?

150 millió forint, 18 hónap fejlesztés - és az emberek visszamennek Excelbe. Nem a szoftver a probléma, hanem hogy senki sem kérdezte meg: hogyan dolgozol most?

Tovább olvasom
Miért elégedetlen a vevő akkor is, ha jól dolgozol? - VIP Portal Blog
9 perc
2024. március 18.
VIP Portal Team

Miért elégedetlen a vevő akkor is, ha jól dolgozol?

A legtöbb magyar asztalos, konyhastúdió vagy szerelő nem azért veszít ügyfelet, mert rossz a munka. Hanem azért, mert a vevő közben semmit nem ért az egész folyamatból.

Tovább olvasom
A skálázás átka: Miért romlik el minden, amikor nő a csapat? - VIP Portal Blog
11 perc
2024. március 20.
VIP Portal Team

A skálázás átka: Miért romlik el minden, amikor nő a csapat?

3 főről 15-re nőttél tavaly. Gratulálunk! De miért panaszkodnak az ügyfelek? Miért keresnek a kollégák mindent 2 órát? És miért érzed úgy, hogy elvesztetted a kontrollt?

Tovább olvasom
2026: Az ügyféltartás forradalma - VIP Portal Blog
10 perc
2024. március 22.
VIP Portal Team

2026: Az ügyféltartás forradalma

Az új ügyfelek megszerzése egyre drágább. A sikeres cégek már most átállnak: nem az ügyfélszerzés, hanem az ügyféltartás lesz a verseny kulcsa. Kommunikáció, élmény, lojalitás.

Tovább olvasom